Preču atgriešana

Ja Ltd „NOSTRA" interneta veikalā esat iegādājušies nekvalitatīvu preci, to iespējams atgriezt, saskaņā ar ekonomikas ministra 2001. g. 29. jūnija rīkojuma Nr. 217 "Par Preču atgriešanas un maiņas noteikumu apstiprināšanu" apstiprinātajiem Preču atgriešanas un maiņas noteikumiem, kā arī ekonomikas ministra 2001. g. 17. augusta rīkojumā Nr. 258 apstiprinātajiem „Preču pārdošanas un pakalpojumu sniegšanas, ja līgumi sastādāmi izmantojot komunikācijas rīkus, noteikumiem".

Ja pircējam tika pārdota neatbilstošas kvalitātes prece, iepriekš neatrunājot tās trūkumus, pircējam ir tiesības no Ltd “NOSTRA” pieprasīt, savukārt Ltd “NOSTRA” apņemas:

  • apmainīt neatbilstošas kvalitātes preci pret kvalitatīvu;
  • atbilstoši samazināt preces cenu;
  • atgriezt par preci samaksāto naudu.

Nekvalitatīvas preces atgriešanas gadījumā, piegādes izmaksas netiek atgrieztas.

Ja tiek konstatēts, ka prece tika sabojāta pircēja vainas dēļ, prece tiek atgriezta atpakaļ, pircējam nosedzot piegādes izmaksas un kvalitātes novērtētēšanas (ja tāda tika veikta) izmaksas.

Atbilstošas kvalitātes preču atgriešana iespējama tikai saskaņā ar MK 2001-06-11 lēmumu Nr. 697, kurā apstiprināta Mazumtirdzniecības noteikumu kārtība. Preču atgriešanas izmaksas nosedz Pircējs (atgriežamo preču pasta izdevumi netiek atgriezti).

Kvalitatīvas preces atgriešanas nosacījumi:

  • Atgriežamajai precei jābūt oriģinālā, nesabojātā iepakojumā;
  • Prece nedrīkst būt bojāta;
  • Prece nedrīkst būt zaudējusi savu preces izskatu (ja tā bijusi ar aizzīmogojumu, tad tādā veidā tā ir arī jāatgriež, nekādā gadījumā nedrīkst būt bojātas etiķetes, aizsargplēvēm jābūt savā vietā, virsma nedrīkst būt saskrāpēta, sastāvdaļas un citi elementi jāatgriež sākotnējā komplektācijā).
  • Preci varat atgriezt vai nomainīt pret citu krāsu vai izmēru 14 kalendāro dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas brīža.

Atgriežot vai mainot kvalitatīvas preces, preču atgriešanas izmaksas nosedz Pircējs.

Pirms preču atgriešanas, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc preču piegādes, pircējam jāinformē “NOSTRA” vienā no šādiem veidiem:

  • sūtot e-pastu uz info@nostra.lv kopā ar atgriešanas veidlapu, kuru varat lejuplādēt ŠEIT
  • sūtot e-pastu uz info@nostra.lv ar sekojošu informāciju: pircēja vārds, uzvārds, adrese, no kuras būtu iespējams paņemt nekvalitatīvo preci, datums (darba dienās), kurā iespējams paņemt preci, kontakinformācija (telefons, e-pasta adrese), pasūtījuma numurs, pirkuma un sūtījuma saņemšanas datumi, samaksātā summa, preces nosaukums un novēroto defektu apraksts kopā ar bildēm. Saņemot informāciju, mūsu darbinieki nekavējoties sazināsies ar jums un saskaņos tālākās darbības. Precēm jābūt atgrieztām oriģinālajā iepakojumā un komplektācijā.
  • Nekvalitatīvu preču atgriešanu un apmaiņu pret kvalitatīvas preces piegādes izmaksas nosedz Ltd „NOSTRA".
  • Izdrukātai un aizpildītai atgriešanas veidlapai jābūt pievienotai pie atgriežamās preces. Tādā veidā preces tiks ātrāk identificētas, un naudas atgriešanas procesa laiks saīsināsies.
  • Ir iespējama preču atgriešana, izmantojot mūsu kurjeru, bet šī pakalpojuma izmaksas būs 5Eur (šī summa noņemama no atgriežamās naudas summas).

 

 

Atgriešanas adreseSausiu k., Sausiu iela 44,Traku raj., Lietuva

 

Par sūdzībām, iegādājoties neatbilstošas kvalitātes preces

Iesniegumu/sūdzību par mūsu interneta veikalā iegādātu preci vai pakalpojumu, varat iesniegt Patērētāju tiesību aizsardzības centram (www.ptac.gov.lv) vai aizpildīt iesnieguma formu EGS platformā http://ec.europa.eu/odr/.

Lasīt vairāk