Lai nodrošinātu augstu pakalpojumu kvalitāti, nostra.lv mājas lapā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu valodā cookies). Noklikšķinot uz „ES PIEKRĪTU VISĀM SĪKDATNĒM”, Jūs piekrītat nostra.lv privātuma politikai.
Pasūti pa tālruni +371 66 164 031
Preču atgriešana
Nekvalitatīvas preces atgriešanas nosacījumi:
Ja Ltd „NOSTRA" interneta veikalā esat iegādājušies nekvalitatīvu preci, to iespējams atgriezt, saskaņā ar ekonomikas ministra 2001. g. 29. jūnija rīkojuma Nr. 217 "Par Preču atgriešanas un maiņas noteikumu apstiprināšanu" apstiprinātajiem Preču atgriešanas un maiņas noteikumiem, kā arī ekonomikas ministra 2001. g. 17. augusta rīkojumā Nr. 258 apstiprinātajiem „Preču pārdošanas un pakalpojumu sniegšanas, ja līgumi sastādāmi izmantojot komunikācijas rīkus, noteikumiem".
Ja pircējam tika pārdota neatbilstošas kvalitātes prece, iepriekš neatrunājot tās trūkumus, pircējam ir tiesības no Ltd “NOSTRA” pieprasīt, savukārt Ltd “NOSTRA” apņemas:
Nekvalitatīvas preces atgriešanas gadījumā, piegādes izmaksas netiek atgrieztas.
Ja tiek konstatēts, ka prece tika sabojāta pircēja vainas dēļ, prece tiek atgriezta atpakaļ, pircējam nosedzot piegādes izmaksas un kvalitātes novērtētēšanas, ja tāda tika veikta, izmaksas.
Atbilstošas kvalitātes preču atgriešana iespējama tikai saskaņā ar MK 2001-06-11 lēmumu Nr. 697, kurā apstiprināta Mazumtirdzniecības noteikumu kārtība. Preču atgriešanas izmaksas nosedz Pircējs (atgriežamo preču pasta izdevumi netiek atgriezti).
Kvalitatīvas preces atgriešanas nosacījumi:
Atgriežot vai mainot kvalitatīvas preces, preču atgriešanas izmaksas sedz Pircējs. Kvalitatīvu preču atgriešanas iespējas:
Izdrukātai un aizpildītai atgriešanas veidlapai jābūt pievienotai pie atgriežamās preces. Tādā veidā preces tiks ātrāk identificētas, un naudas atgriešanas procesa laiks saīsināsies.
Pirms nekvalitatīvas vai kvalitatīvas preču atgriešanas ar kurjeru, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc preču piegādes, pircējam jāinformē “NOSTRA” vienā no šādiem veidiem:
Par sūdzībām, iegādājoties neatbilstošas kvalitātes preces
Iesniegumu/sūdzību par mūsu interneta veikalā iegādātu preci vai pakalpojumu, varat iesniegt Patērētāju tiesību aizsardzības centram (www.ptac.gov.lv) vai aizpildīt iesnieguma formu EGS platformā http://ec.europa.eu/odr/.