Bambusa dvieļiem 30% atlaide! Noklikšķiniet šeit!

Preču atgriešana

Preču atgriešana

Nekvalitatīvas preces atgriešanas nosacījumi:

Ja Ltd „NOSTRA" interneta veikalā esat iegādājušies nekvalitatīvu preci, to iespējams atgriezt, saskaņā ar ekonomikas ministra 2001. g. 29. jūnija rīkojuma Nr. 217 "Par Preču atgriešanas un maiņas noteikumu apstiprināšanu" apstiprinātajiem Preču atgriešanas un maiņas noteikumiem, kā arī ekonomikas ministra 2001. g. 17. augusta rīkojumā Nr. 258 apstiprinātajiem „Preču pārdošanas un pakalpojumu sniegšanas, ja līgumi sastādāmi izmantojot komunikācijas rīkus, noteikumiem".

Ja pircējam tika pārdota neatbilstošas kvalitātes prece, iepriekš neatrunājot tās trūkumus, pircējam ir tiesības no Ltd “NOSTRA” pieprasīt, savukārt Ltd “NOSTRA” apņemas:

  • apmainīt neatbilstošas kvalitātes preci pret kvalitatīvu;
  • atbilstoši samazināt preces cenu;
  • atgriezt par preci samaksāto naudu.

Nekvalitatīvas preces atgriešanas gadījumā, piegādes izmaksas netiek atgrieztas.

Ja tiek konstatēts, ka prece tika sabojāta pircēja vainas dēļ, prece tiek atgriezta atpakaļ, pircējam nosedzot piegādes izmaksas un kvalitātes novērtētēšanas, ja tāda tika veikta, izmaksas.

Atbilstošas kvalitātes preču atgriešana iespējama tikai saskaņā ar MK 2001-06-11 lēmumu Nr. 697, kurā apstiprināta Mazumtirdzniecības noteikumu kārtība. Preču atgriešanas izmaksas nosedz Pircējs (atgriežamo preču pasta izdevumi netiek atgriezti).

 

Kvalitatīvas preces atgriešanas nosacījumi:

  • atgriežamajai precei jābūt oriģinālā, nesabojātā iepakojumā;
  • prece nedrīkst būt bojāta;
  • prece nedrīkst būt zaudējusi savu preces izskatu (ja tā bijusi ar aizzīmogojumu, tad tādā veidā tā ir arī jāatgriež, nekādā gadījumā nedrīkst būt bojātas etiķetes, aizsargplēvēm jābūt savā vietā, virsma nedrīkst būt saskrāpēta, sastāvdaļas un citi elementi jāatgriež sākotnējā komplektācijā);
  • Higiēnas apsvērumu dēļ, preces, kas iepakotas vakuumā var atgriezt tikai tādā gadījumā, ja vakuuma iepakojums ir neskarts.
  • preci varat atgriezt 14 kalendāro dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas brīža.

Atgriežot vai mainot kvalitatīvas preces, preču atgriešanas izmaksas sedz Pircējs. Kvalitatīvu preču atgriešanas iespējas:

  • klients pats izsauc un apmaksā kurjeru un preci atgriež uz mūsu noliktavu. Adrese: NOSTRA, Sausiu k., Sausiu iela 44,Traku raj., Lietuva;
  • kurjeru izsaucam mēs, bet šī pakalpojuma izmaksa būs 5 Eur (šī summa noņemama no atgriežamās naudas summas);
  • klients atgriež preci ar OMNIVA pakomātu, ko var veikt aizpildot atgriešanu ŠEIT. Pēc šīs veidlapas aizpildīšanas tiek ģenerēts OMNIVA atgriešanas numurs, ar kuru atgriezīsiet sūtījumu pakomatā, un sūtījums tiks atgriezts Nostra birojā. Ja Jūs atgriezīsiet pasūtījumu izmantojot Omniva pakomātu, Jums netiks piemērota papildus samaksa, bet atgriežot maksājumu par precēm, ieturēsim 3 EUR par šo pakalpojumu. Atgriežot preces ar pakomātu pircējam nav jāinformē “NOSTRA” par atgriešanu e-pastā.

Izdrukātai un aizpildītai atgriešanas veidlapai jābūt pievienotai pie atgriežamās preces. Tādā veidā preces tiks ātrāk identificētas, un naudas atgriešanas procesa laiks saīsināsies.

 

Pirms nekvalitatīvas vai kvalitatīvas preču atgriešanas ar kurjeru, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc preču piegādes, pircējam jāinformē “NOSTRA” vienā no šādiem veidiem:

  • sūtot e-pastu uz info@nostra.lv kopā ar atgriešanas veidlapu, kuru varat lejuplādēt ŠEIT;
  • sūtot e-pastu uz info@nostra.lv ar sekojošu informāciju: pircēja vārds, uzvārds, adrese, no kuras būtu iespējams paņemt nekvalitatīvo preci, datums (darba dienās), kurā iespējams paņemt preci, kontakinformācija (telefons, e-pasta adrese), pasūtījuma numurs, pirkuma un sūtījuma saņemšanas datumi, samaksātā summa, preces nosaukums un novēroto defektu apraksts kopā ar bildēm. Saņemot informāciju, mūsu darbinieki nekavējoties sazināsies ar jums un saskaņos tālākās darbības. Precēm jābūt atgrieztām oriģinālajā iepakojumā un komplektācijā.
  • Nekvalitatīvu preču atgriešanas un apmaiņas izmaksas sedz Ltd „NOSTRA”.
  • Izdrukātai un aizpildītai atgriešanas veidlapai jābūt pievienotai pie atgriežamās preces. Tādā veidā preces tiks ātrāk identificētas, un naudas atgriešanas procesa laiks saīsināsies.

 

Par sūdzībām, iegādājoties neatbilstošas kvalitātes preces

Iesniegumu/sūdzību par mūsu interneta veikalā iegādātu preci vai pakalpojumu, varat iesniegt Patērētāju tiesību aizsardzības centram (www.ptac.gov.lv) vai aizpildīt iesnieguma formu EGS platformā http://ec.europa.eu/odr/.

 

 

avatar