Trikotāžas palagi ar gumiju ar 40% atlaidi!

Preču atgriešana

Ja Ltd „NOSTRA" interneta veikalā esat iegādājušies nekvalitatīvu preci, to iespējams atgriezt, ņemot vērā ekonomikas ministra 2001. g. 29. jūnija rīkojumā Nr. 217 "Par Preču atgriešanas un maiņas noteikumu apstiprināšanu" apstiprinātajiem Preču atgriešanas un maiņas noteikumiem, kā arī ekonomikas ministra 2001. g. 17. augusta rīkojumā Nr. 258 apstiprinātajiem „Preču pārdošanas un pakalpojumu sniegšanas, ja līgumi sastādāmi izmantojot komunikācijas rīkus, noteikumiem".

Ja pircējam tika pārdota neatbilstošas kvalitātes prece, iepriekš neatrunājot tās trūkumus, pircējam ir tiesības no Ltd “NOSTRA” pieprasīt, savukārt Ltd “NOSTRA” apņemās:

- apmainīt neatbilstošas kvalitātes preci pret atbilstošas kvalitātes preci;

- atbilstoši samazināt preces cenu;

- atgriezt par preci samaksāto naudu.

Pirms tam, ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc preču piegādes, pircējam jāatsūta e-pasts uz adresi: info@nostra.lv , kurā jānorāda: pircēja vārds, uzvārds, adrese un kur būtu iespējams paņemt nekvalitatīvo preci, datums (darba dienās) kurā iespējams paņemt preci, kā arī visi kontakti (telefons, e-pasta adrese), pasūtījuma numurs, pirkuma un sūtījuma saņemšanas datumi, samaksātā summa, preces nosaukums un novēroto defektu apraksts kopā ar bildēm. Saņemot informāciju, mūsu darbinieki nekavējoties sazināsies ar jums un saskaņos tālākās darbības. Precēm jābūt atgrieztām oriģinālajā iepakojumā un komplektācijā. Nekvalitatīvu preču atgriešanas un nomaiņas pret kvalitatīvām precēm izmaksas nosedz Ltd „NOSTRA".

Nekvalitatīvas preces atgriešanas gadījumā, piegādes izmaksas netiek atgrieztas.

Ja tiek konstatēts, ka preci sabojājis pats pircējs, prece atgriežama pircējam pēc atkārtotas piegādes izmaksu un kvalitātes novērtētēšanas izmaksu (ja tādas radušās) nosegšanas.

Atbilstošas kvalitātes preču atgriešana iespējama tikai saskaņā ar MK 2001-06-11 lēmumu Nr. 697, kurā apstiprināta Mazumtirdzniecības noteikumu kārtība. Preču atgriešanas izmaksas nosedzat Jūs (atgriežamo preču pasta izdevumi netiek atgriezti).

Kvalitatīvas preces atgriešanas nosacījumi:

Atgriežamajai precei jābūt oriģinālā, nesabojātā iepakojumā;
Pircējs nedrīkst būt sabojājis preci;
Prece nedrīkst būt zaudējusi savu preces izskatu (ja tā bijusi ar aizzīmogojumu, tad tādā veidā tā ir arī jāatgriež, nekādā gadījumā nedrīkst būt bojātas etiķetes, aizsargplēvēm jābūt savā vietā, virsma nedrīkst būt saskrāpēta, sastāvdaļas un citi elementi jāatgriež sākotnējā komplektācijā).
Preci varat atgriezt vai nomainīt pret citu krāsu vai izmēru 14 kalendāro dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas brīža.

Atgirežot vai mainot kvalitatīvas preces, preču atgriešanas izmaksas nosedz Pirdzējs.

Par sūdzībām, iegādājoties neatbilstošas kvalitātes preces

Iesniegumu/sūdzību par mūsu interneta veikalā iegādātu preci vai pakalpojumu, varat iesniegt Patērētāju tiesību aizsardzības centram (www.ptac.gov.lv) vai aizpildīt iesnieguma formu EGS platformā http://ec.europa.eu/odr/.

Lasīt vairāk